Sunday, June 13, 2010

movie time

seperti yang dijanjikan, kul 6 ptg td adik dah bising
"ngah,abg dah balik...kate nak tgk karate kid"
huh..

selagi tak pegi maka selagi tu la dia akan membebel dan telinga aku malas nak mendengarnye..
jd aku pun ajak abg ngan kakak ipar aku pegi

tanpa booking ticket thru fon, kitorang pun pegi
tawakal je..tapi aku memang dpt rasekan tiket macam bakal nak takde je
hmm..sampai jusco cheras selatan,
aku ngan kakak ipar g beli tiket, abg cari parking
sampai nak beli tiket aku tgk kat screen
9.00: sold
10.15:full
11.45:full

oo my coach..(bak kate fazura)
hampa..called abg, dia nak tgk shrek..
waduh...aku bukan suke shrek or wateva kartun kat wayang..
huh..never give up, tak tanya maka tak tau kan,
so sampai kat kaunter...dgn lemah lembutnya aku tnye
"dik,karate kid ada lagi tak..tak kesah la kul berapa pun..."
bile dia dah cek..hasilnye..
"ada kak, tapi seat depan..row B ngn C"
tiba dgr suara adik aku
"amik je ngah"
aku pun terus beli..depan pun depan la...layan...

memang berbaloi tiket aku ngan seat depan malam ni..puas ati aku tgk KARATE KID
memag besttt...pandai anak will smith berlakon..

antara pengajaran yang aku dalam citer ni:

satu: fokus
dua: sentiasa tenang baru boleh berfikir
tiga: jangan campur adukkan cinta dan kerja
empat: jangan terlalu ingatkan cerita lama, sbb ia mungkin bleh jd penghalang
dan yang akhir
lima: hidup jangan berlagak walau sape pun kite

p/s: walaupun budak lelaki cina tu jahat dan selalu cari pasal dengan dre parker..tapi dia tetap HANDSOME...heheh...rupenye dia agak baru jugak dlm lakonan ni...after dis bnyk la offer dia dapat...


No comments: