Monday, August 9, 2010

my weekend:)

dah lama aku tak kuar g kl mcm dulu
dulu ada org teman,
skrg mana ada
so tak jejak kaki lah aku
bebalik sabtu ahad, tuisyen

sabtu
bangun tido...kemas umah ape yg patut
ptg, kuar ngan mak
pegi sogo...
bila sampai, perghh..mcm semut org berkerumun
tak larat aku nak beli brg
so teman mak je la
mak beli semua brg untuk ayah
tu la mak
purse ayah
belt ayah
baju ayah
hoho..
utk mak, cadar je
since aku puasa,
aku ajak mak makan terus kat secret recipe kat sogo
pastu, gerak balik
sampai umah dah pukul 9

ahad
sesedar adik aku tanye
"angah nak bangun kul berapa ni?alang nak kuar ngan mak"
bile aku tengok jam, siot...kul 10...
memang la bilik aku ni tak nampak siang..
kalau tido, kul 2 petang pun tetap rasa mcm pukul 5 pagi

pastu wat keje sikit,
terus rushing g tuisyen

balik tuisyen, terus g jusco...
menunaikan hajat..
maka dapat la aku handbag dan juga kasut
wahaha...
aku cakap ngan mak, utk raya
tapi mak ckp "tak caye.."

malam,
sambung tlg mak kemas brg
aku punggah kotak aku, terjumpa balik kenangan kenangan dulu
surat, buku biodata masa darjah enam,gambar,
novel...
huh,tetiba rasa rindu kat semua tu
cuma, sejak pindah, aku cari surat2 dr abg angkat  aku,
satu pun aku tak jumpa
aku teringin nak baca surat2 dia balik
mana ntah peginya

oso skrg ni time nak tdo dah







No comments: