Tuesday, December 21, 2010

dalam hati ada taman

aku dah counting days..
dr single nak jd tunangan orang
huh..dap dup dap dup


IM muncul..bermula dr kawan
alhamdulillah, aku senang dengan dia
dan yg penting, aku syg dia sgt

ni gmbr mase aku g melaka
jumpe bakal mak mertua aku
da next day tu la
bakal mak mertua aku wat keputusan nak tunangkan kami
aku ada 4 ari lagi

hepi+risau+takut
IM kemungkinan besar takde mase kitorang bertunang
keje dia tgh sibuk
nak balik pun susah
mase dia nak g kuantan,
aku ingat lagi
aku nangis mcm nak gile
bukan sng nak pisah woo
sian dia pujuk aku
bile dia dah start keje
alamatnye mmg susah la nak jumpe
sib baik leh call hehari
huh...hehari jugak la aku rindu dia

huh...semoga segalanya berjalan seperti yg dirancang
amin
semoga diperudahkan segala uruusan
amin



aku syg dia
walaupun dia sangat sengal
sbb kesengalan tu la kami jatuh cinta hari2...
haahha


No comments: