Tuesday, March 23, 2010

untuk kesekian kalinya

salam...

banyak benda ingin diluahkan...tapi sering tak terluah dengan kata-kata...
things happen in our life kan...
tak kira baik atau buruk
tak kira sedih atau gembira
we have to b thankful..
sebab...no matter what..setuju atau tidak..
we learn from mistakes..
we learn from experience...

sumtimes..aku rasa mentor aku tentang kerja is my bos...
dia pun tak tau dia beri kesan yang besar in my life...
sebab she has a lot of experience...
n dia tak pernah kedekut to share her experience with us...
kami cikgu...but same like others...we are not perfect..
masih memerlukan teguran dan nasihat..
semenjak jadi ckgu...terlalu banyak benda yang aku belajar...
tak mungkin boleh dibayar dengan duit...
i luv my job...

dis year umur aku dah 27..hmm..masa abang umur aku...dia dah kawin dengan kakak ipar aku..
mungkin belum rezeki aku lagi...
kengkawan lain alhamdulillah dah banyak yang selamat...
doa aku sentiasa mengiringi diorang...
aku....hmmm....
kengkadang bila fikir...sedih pun ya jugak...
tapi aku selalu teringat satu mesej yang kawan aku bagi...

"kalau benda yang kita nak masih belum dapat,tu tandanya dia bukan yang terbaik untuk kita...
sebab ALLAH mahukan yang lebih baik untuk hambaNYA...sebab hanya DIA yang tahu apa yang terbaik untuk kita.setiap yang berlaku pasti ada sebab dan hikmah di sebaliknya-InsyaALLAH"...

oh ya...
acik dah selamat bertunang...insyaALLAH tahun depan dia kawin..
aku cuma harap Iz akan sayang acik sampai bila-bila...
aku letak gambar ni sbb ni gambar feveret aku...

No comments: