Wednesday, April 21, 2010

masih ada rindu

bukan semua orang nak dgr kisah kita.jadi tulisan adalah teman setia.

tipu kalau aku kata, aku dah lupa semuanya.
jauh di sudut hati, masih ada rindu yang berkunjung untuk si dia.
atas keputusan tekad, aku abaikan segala

apalah guna terus menanti kalau tak ada titik berhenti
ada pernah suatu ketika aku menangis mengenangkan dia
mungkin sebab aku pernah ada dia
aku pernah kasih dia
aku pernah sayang dia

satu mesej yang pernah dikirimkan untuk mencari kepastian
dibalas dengan kata yang menyakitkan
sejak itu tidak lagi hati aku lembutkan

entah kenapa..
hubungan itu pada mataku, 
aku bayangkah kami jalan berdua,
lurus,dan tak ada titik noktah

bukan itu yang aku cari

namun sesekali aku masih lagi terkenang
dan dalam masa yang sama
aku harapkan segalanya akan hilang daripada ingatan

No comments: